Gazi Üniversitesi Beslenme ve Diyetetik Bölümü olarak, Bölüm Başkanımız Prof. Dr. Nilüfer ACAR TEK’in önderliğinde bir araya gelerek 6 Haziran Diyetisyenler Günü’nü kutlamanın mutluluğunu yaşadık. 🌿
Tüm meslektaşlarımızın 6 Haziran Diyetisyenler Günü’nü kutlar; mesleğimizin bilimsel gelişmeler ışığında ilerleyerek daha da güçlenmesini ve hak ettiği konuma ulaşmasını temenni ederiz.




Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.