2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni
15 Haziran 2026 | 11:41

🎓 Gazi Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Beslenme ve Diyetetik Bölümü olarak 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Mezuniyet Törenimizi gerçekleştirmenin gururunu ve mutluluğunu yaşadık.

Bölümümüzün 14. dönem mezunları ve Üniversitemizin 100. yıl mezunları olan genç diyetisyenlerimizi; aileleri, akademisyenlerimiz ve değerli konuklarımızın katılımıyla meslek hayatlarına uğurladık. 

Törenimiz; Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanımız Sayın Prof. Dr. Bülent ELBASAN ve Bölüm Başkanımız Sayın Prof. Dr. Nilüfer ACAR TEK’in açılış konuşmaları, Dekan Yardımcılarımız ve aynı zamanda bölümümüz öğretim üyeleri Sayın Prof. Dr. Makbule GEZMEN KARADAĞ ve Sayın Doç. Dr. Hande MORTAŞ’ın katılımlarıyla gerçekleştirildi.

Açılış konuşmalarının ardından Fakülte ve Bölüm birincimiz Diyetisyen Buse KÖKEN, Bölüm ikincimiz Diyetisyen Ezgi UCUM ve Bölüm üçüncümüz Diyetisyen Sümeyye ÇİMEN’e plaketleri takdim edildi. Mezun öğrencilerimize belgelerinin verilmesi ve Bölüm Başkan Yardımcımız Sayın Dr. Öğr. Üyesi Sabriye ARSLAN tarafından meslek andının okutulması ile genç meslektaşlarımız diyetisyenlik mesleğine ilk adımlarını attı. 

Mezuniyet törenimizin gerçekleştirilmesinde özveriyle görev alan Mezuniyet Programı Düzenleme Ekibimize ve emeği geçen tüm akademik ve idari personelimize teşekkür ederiz.

Bilimin ışığında, etik değerleri benimseyen tüm mezunlarımızı gönülden tebrik ediyor; meslek yaşamlarında başarı, mutluluk ve aydınlık bir gelecek diliyoruz.

Yolunuz açık olsun sevgili mezunlarımız. 

Mezuniyet Töreni -5

Mezuniyet Töreni -4

Mezuniyet Töreni -3

Mezuniyet Töreni -2

Mezuniyet Töreni -1

Mezuniyet Töreni -1

background image