Gazi Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi tarafından düzenlenen Akademik Kadro Kahvaltı Buluşması'nda bir araya geldik.
Beslenme ve Diyetetik Bölümü olarak, Dekanımız Prof. Dr. Bülent ELBASAN'ın davetiyle gerçekleştirilen; Bölüm Başkanımız Prof. Dr. Nilüfer ACAR TEK ile bölümümüzün kıymetli öğretim üyelerinin ve elemanlarının katılım sağladığı bu anlamlı etkinlikte yer almaktan büyük memnuniyet duyduk.
Yoğun geçen eğitim-öğretim yılının ardından akademik paydaşlarımızla bir araya gelerek keyifli sohbetler eşliğinde güzel bir sabah geçirme fırsatı bulduk.
Bu güzel organizasyonda emeği geçen herkese teşekkür ederiz.




Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.